Kilka słów o blogu + regulamin

Blog przedstawia moją wersję wydarzeń w anime Shaman King ("Król Szamanów") poczynając od trzeciej rundy.

Obecnie blog uznać można za zakończony. Oficjalne zakończenie ma miejsce w rozdziale 37. Pozostałe uznać można za dodatkowe. Nie mają one większego wpływu na fabułę.

czwartek, 14 marca 2013

Spis Blogów!

Siemka, z góry przepraszam, ale tym razem to nie jest ani rozdział, ani notka :(
Chciałabym w imieniu swoim i całej ekipy poinformować o otwarciu Spisu Blogów SK ^^ 



Mam nadzieję, że wszyscy zaangażujecie się w spis, aby nowi szamani nie mieli już teraz kłopotów z odnajdywaniem opowiadań o naszym ukochanym anime :)

Ach, i jeśli byście mogli.. *słodkie oczka* Zanim zaczniecie zadawać tryliardy pytań, zapoznajcie się z regulaminem, dobzie? 
A żeby nie było tak nudno, to dodam kilka obrazków :D 
Przypominam, kliknij, by powiększyć ^^







Za ten obrazek wielkie podziękowania dla Spokoyoh <3 Wszystkie te heteliowo-szamańskie obrazki są nieziemskie, kochana! :D


Do zobaczenia w spisie :D

3 komentarze:

  1. fajne obrazki^^ a co do spisu... myślę nad tym, intensywnie, ale moje powietrze potrzebuje jeszcze trochę czasuXD
    i pisz rozdział, leniu jeden;P
    *ależ nie, ja wcale się nie obijam w pisaniu własnego rozdziałuXD*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam obowiązek poinformować Cię, iż zostałaś umieszczona w Spisie SK. ;)
    I masz komcia pod poprzednią notką.
    I tak jeszcze odnośnie szablonu... Wyskakujące linku są zUe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Będę chamska, ale chce tylko powiedzieć że założyłam bloga o tej samej tematyce.
    Oto adres yohxhaoxasakura.blogspot.com
    Chciałabym poprosić abyś tam zajrzała.
    Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń

Zakaz używania wulgaryzmów!
Przyjmuję tylko konstruktywną krytykę! Komentarze typu "Żaal..." etc będą kasowane w trybie natychmiastowym.